Primerjaj objavo s prevodom

Več prevodov Naključna objava:

ODPUŠČANJE GREHOV...

Tisti, ki v Meni vidijo svojega Očeta, so prosti vsake krivde, kajti če se predano zatečejo k Očetu, bodo tudi spoznali, da je On najbolj prijazno in najboljše bitje in da lahko od njega pričakujejo odpuščanje vsakršne krivde. In tako je nesporno veliko bolje, če Moji otroci prepoznajo svoj odnos z Menoj ter otroško prosijo in ponižno želijo Mojo milost, saj je to priznanje njihove šibkosti in nevrednosti in je koristnejše kot javno priznanje njihovih grehov pred ljudmi. Tisti, ki nosijo v sebi Mojo Besedo, so lahko vedno prepričani, da jih bom odrešil krivde za njihov greh, če si resno prizadevajo, da Me ne bi razočarali in postanejo le žrtve svoje šibkosti. V ponižni molitvi za moč, da bi ostali v Moji volji, je tudi tiho zagotovilo, da služijo samo Meni, in če Oče vidi otrokovo dobro voljo je tudi njegova ljubezen nenehno pripravljena odpuščati, če se je zmotil. Vendar si vi, ljudje na Zemlji, le redko iz dna srca želite odpuščanja svojih grehov, kajti hkrati s to prošnjo mora v vas dozoreti odločitev, da se nikoli več ne vrnete v staro zmoto, kar pa vam pogosto ne uspe. In tako ne bo potrebno nobeno posebno dejanje odpuščanja grehov, če Mi resnično zaupali svoje srce, da ga blagoslavljam in obdarim s svojo ljubeznijo. Od takrat boste po notranjem miru svojega srca spoznali, da vam je bila odvzeta krivda za greh, kajti želim le, da me priznate kot Odrešenika in Otkupitelja.... da ste pripravljen biti deležni milosti odrešenjskega dela.... Jaz želim, da bi o vas lahko rekel, da sem umrl za vas.... Prav tako želim le vaše zagotovilo, da ste pripravljeni priznati to Moje delo Odrešenja, in potem bom iz vas odstranil vso krivdo in vas osvoboditi moči zla..... Svoje otroke želim pritegniti k svojemu srcu z iskreno očetovsko ljubeznijo, in če boste tudi vi prav tako imeli željo po zedinjenju z Menoj boste sovražili greh, in že najmanjša ponovitev bo dovolj, da boste prepoznali krivico in iskreno prosili za odpuščanje. Dal vam bom vse za kar me prosite, kajti Moja očetovska ljubezen je nenehno pripravljena dajati tistemu, ki je vreden, da to sprejme.... Tako bo obravnavan tudi vsak grešnik, prejel bo odpuščanje grehov, če se bo v bridki stiski srca obrnil k Meni, svojemu Očetu, Odrešeniku in Odkupitelju. Resnično, nočem ga pustiti brez odrešitve in tolažbe in ne bom ga obsodil zaradi njegovih grehov, saj je nebeški Oče neskončno ljubeč, moder in pravičen.

Amen

Prevajalci
Prevod: Janko Žagar

Il Perdono dei peccati

Coloro che vedono in Me loro Padre, sono liberi da ogni colpa, perché se nella devozione si rifugiano nel Padre, si renderanno anche conto che Egli E’ l’Essere più buono e migliore e che possono aspettarsi da Lui il Perdono di ogni colpa. E così è indubbiamente molto meglio se i figli Miei riconoscono il loro rapporto verso di Me e chiedono in modo infantile e desiderano umilmente la Mia Grazia, perché questa è una confessione della loro debolezza e della loro indegnità e serve di più che una aperta dichiarazione dei loro peccati davanti agli uomini. Coloro che portano in sé la Mia Parola, possono essere certi in ogni momento che Io li assolvo dalla loro colpa di peccato, se intendono seriamente a non rattristarMi, e cadano solo vittime della loro debolezza. Nell’umile preghiera per la Forza di rimanere nella Mia Volontà, si trova anche l’assicurazione di servire unicamente Me, e se il Padre vede la buona volontà del figlio, il Suo Amore è anche costantemente disposto a perdonare, quando ha sbagliato.

Ma voi uomini sulla Terra desiderate il Perdono dei vostri peccati solo di rado dal più profondo del cuore, perché contemporaneamente con questa richiesta deve maturare anche in voi il proposito, di non ricadere mai più nel vecchio errore, ed è questo che dimenticate sovente. E così non sarà necessario un particolare atto del perdono dei peccati, se Mi portate veramente il vostro cuore, affinché Io lo benedica e lo provveda con il Mio Amore, da quel momento riconoscerete nella pace interiore del cuore, che la vostra colpa di peccato è stata tolta da voi, perché voglio soltanto che Mi riconosciate come il vostro Salvatore e Redentore, che siate volenterosi di aver parte delle Grazie dell’Opera di Redenzione.

Voglio poter dire di voi che Io Sia morto per voi. Voglio quindi avere soltanto la vostra assicurazione, che siete volenterosi di riconoscere questa Mia Opera di Redenzione, allora voglio togliere da voi ogni colpa e liberarvi dal potere del maligno. Voglio attirare i figli Miei al Mio Cuore nell’intimo Amore di Padre e se anche voi avete pure il desiderio di essere uniti con Me, aborrirete il peccato, e basterà una minima ricaduta, per riconoscere l’ingiustizia e chiedere intimamente il Perdono. Voglio darvi tutto ciò che chiedete, perché il Mio Amore di Padre è disposto a dare in continuazione a colui, che è degno di ricevere. E così verrà provveduto anche ogni peccatore, avrà il Perdono del peccato, se nella miseria del suo cuore si rivolge a Me, suo Padre, suo Salvatore e Redentore. Non lo voglio davvero lasciare senza ristoro e conforto e non lo condannerò per via del suo peccato, perché il Padre nel Cielo E’ infinitamente amorevole, saggio e giusto.

Amen

Prevajalci
Prevod: Ingrid Wunderlich